پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند نام «استقلال خلیج فارس» رای می‌آورد؟ اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری نارضایتی ترابی از پستش در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست
سرخط خبرها

حرکت عجیب سپاهان در قبال مازادها| پنجره اصفهانی‌ها بسته می‌شود؟

  • کد خبر: ۲۰۳۸۲۲
  • ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۰
حرکت عجیب سپاهان در قبال مازادها| پنجره اصفهانی‌ها بسته می‌شود؟
باشگاه سپاهان با تصمیم عجیب در فسخ بازیکنان مازاد خطری بزرگ برای سرنوشتش در لیگ درست کرده‌است.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، ماجراهای باشگاه سپاهان در فصل ۱۴۰۲ تمامی ندارد. آن‌ها که ابتدا با بریزوبپاش سنگین وارد چرخه نقل و انتقالات شدند، با کسر امتیاز روبه‌رو شدند و چند هفته‌ای با حواشی بزرگی دست و پنجه نرم کردند.

بعد از آنکه امتیازات برگشت، باز هم این تیم و حاشیه‌ها از هم‌ دور نماندند و به نوعی دیگر این تیم غرق در حواشی شد.

به جز تهدید مورایس به جدایی که به نظر می‌رسد جدی هم باشد و این بار مربی پرتغالی عزمش را برای رفتن جزم کرده، حالا خبر رسیده که یک تصمیم عجولانه ممکن است به قیمت نابودی این فصل اصفهانی‌ها تمام شود.

آن‌ها عجولانه پیش از بازی با سپاهان، قرارداد ۳ بازیکن خود را فسخ کرده‌اند و حالا اگر آن ۳ بازیکن شکایت کنند، نه تنها کل مبلغ قرارداد را می‌توانند طلب کنند بلکه یک پنجره این تیم هم بسته خواهدشد.

باشگاه سپاهان قبل از بازی با شمس‌آذر برای اینکه بتواند نیازمند، اسدی و شکاری را بازی دهد اقدام به فسخ قرارداد محمدی، رضایی و پهلوان آن هم خارج از مهلت پنجره نقل و انتقالات کرد. 

حالا اگر این ۳ بازیکن از باشگاه سپاهان شکایت کنند، سپاهانی‌ها باید مبلغ کامل قرارداد به علاوه غرامت را به این بازیکنان بپردازند و علاوه بر این احتمال دارد که این باشگاه از پنجره نقل و انتقالاتی نیز محروم شود. 

نکته جالب و عجیب این است که اگر باشگاه سپاهان همین یک بازی را می‌گذراند و قرارداد این بازیکنان را یک طرفه فسخ نمی‌کرد جریمه‌ها و غرامت کمتری را باید پرداخت می‌کرد.

اتفاق عجیب اینکه سپاهان همه این کارها را کرد و باز هم در برابر شمس آذر شکست خورد. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->